Nye medlemmer
Kirkeadministration er et samarbejde i folkekirken, drevet af vores medlemmer. Derfor skal man også melde sig ind i fællesskabet for at være med.
For at sikre den høje kvalitet i vores ydelser, optager vi kun nye medlemmer i det omfang, vi har kapacitet til det. Optagelse kan som udgangspunkt ske med 3 måneders varsel, men kun hvis der er kapacitet til det. Derfor kan det være en god ide at blive skrevet på venteliste, hvis I vil sikre jer at kunne blive optaget, når I har behov for det. Har I et akut behov, er vi dog gerne behjælpelig med en løsning.
Venteliste
Er I interesseret i komme på venteliste, har I et akut behov, eller ønsker I bare at høre nærmere om et KAM-medlemskab, er I altid velkomne til at kontakte administrationschef Solveig Spangsberg på tlf. 30 38 96 01 eller mail: sosp@km.dk.
Ydelser
Hos Kirkeadministration gør vi regnskab og administration nemt. Vores dygtige medarbejdere sikrer en professionel administration inden for regnskab, løn og HR.
Læs mere om, hvilke ydelser vi tilbyder her.
Betingelser for medlemsskab
Der er nogle få generelle betingelser for at opnå medlemskab i KAM. De er fastsat for, at KAM kan levere en ensartet service af høj kvalitet og for at sikre en god balance mellem effektivitet og respekt for sognenes indbyrdes forskellighed.
De generelle betingelser er:
- Sognet skal anvende Danske Bank som primær bank, alternativt Jyske Bank eller Nykredit
- Der skal i videst muligt omfang anvendes elektronisk fakturering, GLN/EAN
- Sognets formålskontoplan tilpasses KAMs standard - med respekt for sognets individuelle behov
Kortvarig konsulentbistand
KAM kan også tilbyde kortvarig konsulentbistand til akutte opgaver.